Bergoyang.. I Follow.. I Follow..

Carian

Profil



Nama Penuh: Azmil _,_,_,_ (Cari sendiri la...)
Nama Orang Sebut: Azmil, Shah, Amir, Mil, Milmo, Shahmil, Memil, Emil.
Nama Internet: Milmo a.k.a Milmoderno
Asal Negeri: Selatan Malaysia
Umur: 100 tahun bahagi 4 (2010)
Tarikh lahir: 13 haribulan yang ke 7. Sama tahun keluaran kereta Proton Saga.. :-)
Tempat lahir: Hospital depan Pantai Lido..
Hobi: Main kereta, Autoshow, PS2, Blogging, Facebook.

Makanan Kegemaran: Nasi Goreng Kampung, Nasi Paprik.
Minuman Kegemaran: Tea O Ais Laici.
Warna Kegemaran: Hijau, Coklat, Oren

Pengajian:

1. Diploma orang buat kerja pembinaan. Tahun 2009
- Di Politeknik yang dekat dengan Pantai..
2. Sijil pun yang sama jugak buat kerja pembinaan. Tahun 2007
- Di Politeknik pertama kat Melaka.

Sekolah-Sekolah:

1. Sekolah Menengah dekat dengan Taman Skudai Baru (1998-2002)
2. Sekolah Kebangsaan pulak dekat dengan Taman Selesa Jaya (1995-1997)
3. Sekolah Rendah dekat Kuala Kubu Baharu (1992-1994


FAKTA:
i) 10 perkara yang berkaitan dengan aku..

- sama lahir jimmy shinly (ala pengacara trek selebriti tu) ;-D
- suka nyanyi karaoke
- suka merayap
- suka main FS2 game winning eleven
- suka buat kerja pelik tapi hapenning
- buat kereta sampai jadi kereta apa ntah.. tengok aje la..
- buat benda yang orang malas buat
- benda ni semua orang suke iaitu main facebook. :-D
- suka warna hijau dan coklat dan oren
- dan terakhir aku ni pakai spek lar..

ii) 10 yang buat aku suka..

- suka tengok kereta lawa macam kereta aku dah buat.. :-D
- suka tengok kereta klasik
- suka warna hijau, coklat dan oren
- suka pikir sesuatu
- suka bila netherlands gi final world cup 2010
- suka lagu yang aku nk dengar
- suka mengadap komputer dan game
- suka main facebook. hahahaha
- suka bila aku menang anugerah, pertanding or pape la...
- dan suka pada pemandangan (chewah)

iii) 10 yang aku xsuka pulak

- x suka binatang yang berair (geli aje)
- x suka orang kotorkan kereta aku
- x suka orang yang jahanamkan barang aku
- x suka bila orang kalahkan aku main game
- x suka bila xdapat buat apa yang kita nk buat
- x suka pada benda yang menyakitkan. aduhai
- x suka pada orang yang kutuk orang
- x suka orang ceroboh facebook aku
- x suka komen yang ditujukan kepada orang dengan sakit hati
- dan x suka kucing buang najis bersepah.. hahahaha






nanti ada lagi aku update.. See ya.. 
by: Milmo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Memori