Bergoyang.. I Follow.. I Follow..

Carian

Sabtu, Januari 01, 2011

Selamat Datang Tahun 2011


Masih belum terlambat untuk aku ucapkan selamat tinggal tahun 2010. Tahun yang penuh suke dan duka buat aku. Tahun yang menyedarkan aku tentang dunia percintaan. Dan tahun yang memberi seribu makna dalam kehidupan.

Pertama:
Kepenatan masa amek Diploma.
Tiap-tiap weekend pergi Port Dickson. 
Kota Tinggi - Johor Bahru - Port Dickson.
Dekat setahun jugak tu aku lalui sebegini.
Dari bulan Julai tahun 2009 smpilah tahun 2010.
Gara-gara gagal satu 1 subjek.
Gara-gara takde subjek yang nk aku amek tiap-tiap semester. (^.^)

Kedua:
Kursus Induksi KKR Bil2/2010 di Baling, Kedah.
Ni kursus anjuran Kementerian Kerja Raya untuk kakitangan KKR, JKR.
Untuk sah jawatan dalam perkhidmatan.
Kenangan jugak sbb kenal all member seluruh Malaysia.
Semua adalah kakitangan KKR dan JKR.
Kenangan paling best time masuk Gua. (",)

Ketiga: 
Menjinak bermain dengan dunia kereta.
Mula tukar bodypart sana sini.
Ade rezeki lebih skit. So... Balunnn aje..
Dari cari bodypart, sampai tukar cat.
Dari interior standart, sampai jadi Interior VIP. :-P
Dari rim kecik, dah pakai rim besaor 17 Inchi Krom.
Dari main sesaja, sampai dh main Autoshow.
Dari xde no, sampai dpt johan.
(",) Hehehehe..


Keempat:
Kisah percintaan yang sekerat.
Kenapa aku ckp sekerat? banyak benda aku abeskan kerana cinta.
Masa, hari, wang ringgit, perjalanan.
Tapi akhirnya aku dapat apa? Puncanya?
Susah nk ckp, sebab pasangan sendiri xpercayakan aku.
Aku nk ckp cmner? Bnyk benda aku dh abes pun.
Xnampak pun kebaikannya. Dan skrg aku x nk pikir tu smua.
Buang masa aku sahaja.

Kelima:
Dunia Gino dlm hidup aku.
Kenapa gino?
Kereta Kelisa aku la..
Sbb dia dh smakin melupakan diri.
Org dh semakin kenal dia.
lebih2 lagi TT Gino 2010.
Huhuhuhu.. Gempak syeh..

 Keenam:
Audit oh Audit.
Ni cukup membosankan aku.
cukup memberikan aku tekanan dalam diri.
Pada org yang benci aku, mmg suka benda nie..
Yang ni aku xnk komen. Sbb menyakitkan ati aje.


================================

Sepanjang 2010 inilah yang aku ciptakan. baik untuk diri aku dan utk org lain. xsampai kemana pun aku pergi pasti ade saja dugaan utk diri aku. baik diri sendiri, baik pada kengkawan, baik juga dgn family. Waktu raya puasa pun xde apa yang meriah pun. tapi aku bahagia kerana tahun ini lah yang banyak beri kesedaran utk aku..
Thanks to Allah.
(",) <3

Dengan kedatangan 2011, aku harapkan tahun yang memberi seribu kebaikan. eh? xnk.. sejuta kebaikan.. jap.. sejuta pun skit.. nk berbillion kebaikan untuk diri aku. dan aku sendiri nk ubah diri aku ni untuk jadi yang lebih baik.. insyaAllah.. berkat doa kengkawan. aku cuba ubah. maybe mmg ade kesilapan dan tabiat x elok aku. terima kasih kerana sentiasa bagi perhatian pada diri aku..

Anyway.. Happy New Year Tahun Masihi 2011.

P/s: Tunggu Gino baru 2 pintu.. huhuhuhu..

===================================================

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Memori