Bergoyang.. I Follow.. I Follow..

Carian

Ahad, Januari 09, 2011

21 Tahun Dengan Bonda Tercinta


Bila ingt 22hb Disember. tu lah tarikh pemergian abahku yg tercinta.. dh 21thn dh pun xde abah dh.. Tinggallah aku ngn mak. abah meninggal sbb sakit jantung.. mak yang jaga aku dari kecik smpi besor.. didik aku smpi jd org.. walaupun xla pandai mana pun, tp bleh la cukup untuk aku hidup sendiri.. sampai skrg jugak mak xnk tgk anak-anak dia susah.. hehehe.. Terima kasih mak.
 

Sampai gini dah besor pun ade jugak aku minta mak duit. "mak, pinjam duit rm200. nk wat belanja".. hahaha.. dh keje tu.. tp mak ttp bagi jugak.. tp aku ingt bayar balik.. hehehehe.. :-P "Nah mak wet gantu tu ari ngn up seganda utk mak.. hehehe".


Itu ajelah tempat aku ngadu susah senang, suke duka, apa masalah pun.. mak jualah tempat aku berkongsi hidup.. tp sampai bila.. aku belum balas lagi jasa mak.. dan mak akan rasa terjasa bila aku bahagia kowt.. bila la aku nk bahagia.. hehehehe.. xpe mak. mil ttp ade utk mak..


26hb Disember 2010 yg lalu, Abg Ramlee buat kenduri doa selamat mendoakan kesejahteraan kami sekeluarga terutama mak.. Thanks kat adik beradik yg lain sbb balik umah untuk smbut majlis ni.. Ni termasuk sekali la sambut besday mak 2hb November tu ari. Walaupun sederhana tp ianya meriah sgt..


Walau apapun yg terjadi, Mil ttp syg mak.. dan mak ttp dihati mil walaupun nt mil dh kawin.. Mil syg mak..


p/s: sapa yg masih ade ibu.. sayangi ibu anda. dan yang mana berjauhan ngn ibu balik dan jenguklah dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Memori