Bergoyang.. I Follow.. I Follow..

Carian

Khamis, Disember 02, 2010

Terima Kasih


Terlebih dahulu, aku ucapkan terima kasih kerana kau telah berjaya membuatkan aku benci.. Benci pada orang yang mengatakan tidak suka kepada mainan cinta.. tapi kau sendiri yang mainkan cinta.. begitu mudah kau menerima cinta dalam masa singkat.. yes.. aku taw dah.. sememangnya kau juga berhubungan masa ngn aku dahulu.. persendakan lelaki... tp dasar perempuan yang xmakan erti..

Terima kasih aku ucapkan atas segala pengorbanan kau pada aku.. dan terima kasih atas sebanyak mana kasih sayang kau pada aku.. dan cukuplah setakat apa yang kau bagi.. aku rasa x banyak yang kau berikan kasih sayang kau pada aku.. ternyata kau mmg sama.. sama seperti orang yang permainkan cinta.. aku bukan menuduh kau.. tp cara kau membuatkan orang menilai cinta kau ni hanya mainan.. kau tuduh aku mainkan cinta.. tp kau?? jujur pada cinta?? hahahahha.. boleh potong jarilah..



Terima kasih YA ALLAH kerana ENGKAU telah makbulkan doa aku semalam.. dan telah tunjukkan cara dan keputusan untuk aku buat.. Terima kasih kerana ENGKAU telah mengizinkan hati ini dicintai oleh seseorang hanya ada untuk seketika... mungkin ada hikmah atas apa yang berlaku.. aku memohon padaMu YA ALLAH , ENGKAU lindungilah dia sebaik-baiknya.. 
TERIMA KASIH YA ALLAH

NUKILAN : MILMO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Memori