Bergoyang.. I Follow.. I Follow..

Carian

Ahad, November 28, 2010

Sebulan Lalu



25hb November 2010
Dalam tempoh sebulan masa berlalu.. Macam tak sangka ini semua berlaku.. Insan yang aku sayang kini tiada lagi dimataku.. Sudah semakin jauh dariku.. Jauh meninggalkan diriku.. Tinggallah aku seorangan..

Apakah kesilapanku?? Aku lemah tanpamu.. Insan yang selalu disisiku kini tiada.. ku inginkan kamu sentiasa dihati.. tapi kini tiada lagi.. ku harapkan kasih darimu.. kini sunyi sepi.. Kamu lebih mempercayai orang lain dari kata-kataku.. Kamu lebih menyendiri dari berbincang dengan ku..

Aku sedar diri ini.. Adalah bukan yang terbaik untuk dirimu..
Tapi aku punyai harapan untuk bersama kamu..
Dan segala yg aku ada, akan ku berikan semua untukmu..
Aku mahu diri bahagia selamanya..


Sebulan berlalu selepas ulangtahun mu.. 25hb Oktober 2010
Ucapan keramat darimu.. dan ucapan untukmu jua..
"Semoga hubungan kita kekal hingga ke jinjang pelamin, ke akhir hayat"
Kini hanya tinggal perkataan.. Dimana kan menghilang..
Tapi aku harap sebaliknya..
Aku harap dirimu setia dengan katamu.. Kerana..
Aku amat menyayangimu sepenuh hati..


Kupinta.. Aku memohon ampun darimu..
Agar kamu memaafkan aku.. dan kembali kepadaku..
Aku akan bertanggungjawab menjagamu, amanah Allah..
Anugerah Allah.. Kerana..
Aku Sayang Kamu sehingga akhir hayatku..
NORSALWANIE BINTI ZAHARI

Dari: Milmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Memori