Menu

Ahad, Mei 17, 2009

Sekian Lama


Assalammualaikum....

Sekian lama dah milmo tak kongsi maklumat kat sini. Mana taknya dengan kerja yang banyak dan masa yang suntuk, terkejar-kejar... dan bila masanya nak update segalanya kat sini... tapi aku cuba untuk mengisikan apa yang tersimpan untuk di ceritakan..

Dengan keadaan ekonomi sekarang nie, aku pun terpaksa memilih jalan untuk menyesuaikan dengan kerja yang makin melampau dah ni.. walaupun cukup bulan dapat gaji, tapi ianya hanya di depan mata ajer.. mana lagi perginya kalau ada yang di dahulu kan..

oklah.. setakat disini...

by Tan Sri Milmo

Share This

Previous Post
Next Post
Admin

Written by

Related Posts

0 komen: